W market[r]ingu.
Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Słowa i Myśli
W market[r]ingu.
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
58,00 PLN
Nasza cena
38,77 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu New York Times. W książce W market[r]ingu hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać ciosy sprawnie, aby nie polec w walce?
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty Kup, Promocja!, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
W market(r)ingu to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.
Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric
W czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary'ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te dolegliwości mediów społecznościowych.
Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie Columbia

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.5x25.0 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: W market[r]ingu.
    Podtytuł: Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    Autor: Vaynerchuk Gary
    Wydawnictwo: Słowa i Myśli
    ISBN: 9788363566401
    Tytuł oryginału: Jab, jab, jab
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Rydz Agnieszka
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 216
    Format: 17.5x25.0 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.4 kg

    Recenzje